2008-07-31

Frågestund!

Jag har blivit utmanad av Ebba von Sydow, det lilla aset, och det passar ju väldigt bra eftersom alla våra läsare har hört av sig och vill veta allt om oss! Här är't!

1) Vad åt du till frukost?
- Två små smörgisskivor med keso på, och en vitamin. Vatten till detta, åh vad gott det var.

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
- Det finns inga, jag får aldrig vara med på kort längre.

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Egon!

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Töp svart tror jag. Kanske med lite festliga detaljer i grått.

5) När var du arg senast?
- Vät inte. Jo, i lördags var jag lite arg på Atkins! Men det har gått över nu.

6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- När jag började i ettan och var söt.

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Dom andra dagarna.

8) Yoga eller löpning?
- Pålle eller prommo.

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Djurfri bollo.

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Nemi, Bamse, Mitt i Västerort. Fredagsporr. Slask på nätet varje dag. Och The Evil Call såklart!

11) Favoritkaraktär i deckare?
- Statsrådet!

12) Teveprogram du aldrig missar?
- DH och Miami Ink.

13) Vem är du avundsjuk på?
- En katt.

14) Din bästa revansch?
- Att jag blev lång.

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- *tuuuut*

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
- Kön och inälvor, sånt snusk.

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Malte, det börjar bli dags.

18) Kaffe eller te?
- Sjåklaaa!

19) Skostorlek?
- Töp 39.

20) Hur ofta är du på IKEA?
- Ofta! I love Ikea!

21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- En barre på Strandvägen.

Färdig! Nu är det Edolfs tur!

Inga kommentarer: