2008-07-30

Hempa i mitt hjärta!

Även jag tänker ta mig en tur till H&M idag, för att som föregående talare få uppleva hur riktig kvalitet känns för en gångs skull, men också för att få ta del av den härliga provrumsupplevelsen. För att optimera härligheten har jag idag tänkt prova jeans. Grattis till mig!

Naturligtvis lämnas inget åt slumpen, jag har förberett mig ordentligt för att få ut så mycket som möjligt av det hela. Till exempel så har jag klätt mig i varma mörka jeans redan från början, för att vara så svettig som möjligt redan innan jag påbörjar provningen. Självklart har jag skor med knytning. Jag har även en jättedaseväska med mig som kommer att fylla upp provrummet bra. Som kronan på verket har jag placerat en kalufs som lyckas med konststycket att både vara svettig och elektrisk samtidigt.

Och viktigast av allt - båda hälarna är numera nästan hudlösa.


1 kommentar:

Anonym sa...

Det var välordnat på jag säga! Du kommer få en härlig tid i provrummet!