2008-08-28

Fosses - en man med mål i livet

Som säkert alla 7000 läsare redan visste så är Fosses en man med klara mål och visioner i livet. Inget lämnas åt slumpen där inte. Nu har denna ädla herre satt upp ett mål för vad han vill uppnå innan året är slut, och det blir inte lätt för honom. Döm om min förvåning när han igår afton yppade detta som han så länge har planerat för: "Innan vintern tycker jag att vi ska försöka göra plats för cyklarna i förrådet". Hahahahahahah, var jag tvungen att säga då. Som om det skulle gå liksom! Igår lyckades jag klämma mig in i förrådet och fann där (bland oerhörda mängder andra saker) en kasse innehållande ishockeyhjälm lämplig för en målvakt, studentmössa, Nalle Puh på nya äventyr (bok), platsattiralj tillhörande tv-spelsutrustning och lite annat som faller under kategorin G.O.B. (gott & blandat). Heja Fosses.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahhahahahahahaa åååh härlofosses!

Anonym sa...

Ja väät, så välstyrd!